Vaasan yliopisto – Pääsylippu toiseen maailmaan
26.2.2021
Vantaan kaupunginmuseo – Kaupunki ilman identiteettiä? -näyttely
22.1.2021

Hedelmän- ja Marjanviljelijäin liitto

Kotimaiset marjat

Tv-mainos


Tarve

Hedelmän- ja Marjanviljelijäin liitto toteuttaa valtakunnallisia mainoskampanjoita kotimaisten marjojen tunnettavuuden lisäämiseksi sekä haluaa informoida satokausista kuluttajille. Uuden videomateriaalin luominen oli ajankohtaista. Spottien päätavoite on informoida kohderyhmää satokauden alkamisesta. Kaikki kolme tv-mainosta ovat pyörineet Nelosella kesän satokauden aikana muistuttamassa kuluttajia kotimaisista mansikoista, vadelmista ja herukoista.

Ratkaisu

Tuotimme Hedelmän- ja Marjanviljelijäin liitolle kolme kappaletta tv-mainoksia. Mainokset kuvattiin yhdessä päivässä yhdessä setissä, jolloin saavutettiin myös kustanustehokkuutta. Stailaaamisesta ja ruoka-annoksista vastasi ViestintäValkean Virpi Kulomaa. Spotit kuvattiin kesäisissä maisemissa Herttoniemen Kartanon piha-alueella. Kaikki kolme tv-mainosta ovat pyörineet Nelosella kesän satokauden aikana muistuttamassa kuluttajia kotimaisista mansikoista, vadelmista ja herukoista. Mainoksen avulla on myös saatu hyvin liikennettä marjat.fi -sivustolle.
Näyttökuva 2021-2-24 kello 14.28.54
Näyttökuva 2021-2-24 kello 14.24.00
Näyttökuva 2021-2-24 kello 14.40.32
 
"Päädyimme Smileen vakuuttavien referenssien ansiosta. Projekti eteni Smilen kanssa äärimmäisen hyvin. Sasu veti projektin läpi ammattitaidolla ja meidät pidettiin koko prosessin ajan hyvin mukana suunnittelussa ja toteutuksessa. Lopputuloksena saimme kolme erittäin laadukasta ja ajanhermoilla olevaa tv-mainosta, jonka varaan voimme tehdä vielä tulevina vuosina erilaisia kampanjoita."

- Hedelmän- ja Marjanviljelijäin liiton toiminnanjohtaja Miika Ilomäki