Facebook haastaa YouTuben uudistetulla Videot-välilehdellä
25.2.2015Hanna Johde – Sanoma: Sisältö ratkaisee katsojamäärät
16.3.2015Tuote-esittelyvideo parantaa potentiaalisen asiakkaan luottamusta tuotetta kohtaan. Se tarjoaa myös nykyisille asiakkaille paremman käsityksen yrityksen tuotevalikoimasta.
Videon katselu lisää ostopäätöksen todennäköisyyttä 1,9 kertaa.
Haastatteluvideo on erinomainen tapa välittää yrityksen tarinaa potentiaalisille ja olemassa oleville asiakkaille. Aito ja informatiivinen video tarjoaa viestisi sitouttavassa ja ymmärrettävässä muodossa.
70 % hakukoneissa korkeimmalle sijoittuvista sivuista sisältää videota.
70 % hakukoneissa korkeimmalle sijoittuvista sivuista sisältää videota.
Vakuuttavalla testimoniaalivideolla on mahdollista parantaa yrityksen uskottavuutta, rakentaa asiakasluottamusta ja vastata potentiaalisia asiakkaita askarruttaviin kysymyksiin.
92 % kuluttajista luottaa muiden kuluttajien suosituksiin.
92 % kuluttajista luottaa muiden kuluttajien suosituksiin.
Yrityskulttuuria esittelevät videot toimivat hyvin työnantajamielikuvan rakentamisessa. Niiden avulla yritys voi esitellä päivittäistä toimintaansa ja nostaa esille asioita, jotka tekevät yrityksestä ainutlaatuisen.
75 % internetin käyttäjistä vierailee videossa mainitun yrityksen verkkosivuilla videon katsottuaan.
75 % internetin käyttäjistä vierailee videossa mainitun yrityksen verkkosivuilla videon katsottuaan.
Tutoriaalivideot pitävät asiakkaat tyytyväisinä. Tuotteen tai palvelun käyttöä opastavat videot auttavat asiakasta saamaan parhaan hyödyn irti ostoksestaan. Ne myös houkuttelevat asiakasta palaamaan yrityksen verkkosivuille.
Tutoriaalivideot lisäävät verkkosivun konversiota 20 %.
Tutoriaalivideot lisäävät verkkosivun konversiota 20 %.
Lataa tästä infografiikka ”5 tapaa käyttää videota sisältömarkkinoinnissa”