Lokakuun katsotuimmat mainokset YouTubessa – Ja miksi ne olivat katsotuimmat
5.12.2014Maria Mroue – Messukeskus: Oikeanlaisella levityksellä 60 000 katsojaa
2.1.20154 tapaa käyttää Instagramin Hyperlapsea videomarkkinoinnissa
Yrityksenne ehkä tuottaa jo paljonkin videosisältöä tuotteistanne ja palveluistanne. Entä tuotatteko videosisältöä myös sosiaalisen median kanaviin? Yksi uusimmista tulokkaista videoaplikaatioiden maailmassa on Instagramin Hyperlapse-aplikaatio. Hyperlapse tarkoittaa nopeutettua videokuvaa. Apltikaatio mahdollistaa näyttävien videoiden tekemisen helposti ja nopeasti älypuhelimella tai tabletilla. Valmiin videon voit jakaa vaikkapa Instagramissa, Twitterissä ja Facebookissa. Annamme 4 ideaa miten käyttää Hyperlapsea markkinointivideoissa.
1. Kiertoajelu
Nopeutetun kuvauksen ansiosta ehdit näyttää paljon lyhyessä ajassa. Siksi Hyperlapse on mitä mainioin väline tilojen esittelyyn. Näytä miltä toimitiloissasi näyttää, kierrätä katsoja messualueen läpi tai vie yleisösi tapahtumasi kulissien taakse.
2. Paketin avaus
Ihmiset tykkäävät videoista, joissa avataan paketti. Tee vaikka YouTubessa “iPhone Unboxing” -haku ja hämmästy kuinka paljon katsojia on videoilla, joissa iPhone otetaan laatikostaan. Mitäpä jos uusi tuotteesi näyttäytyisi ensimmäisen kerran Hyperlapse-videon muodossa?
3. Behind the Scenes
Varma keino karkoittaa katsojat on pommittaa heitä jatkuvalla myyntipuheella. Brändisisältö, joka ei iske tuotetta vasten kasvoja on tervetullutta vaihtelua. Hyperlapsella voit luoda katsojia kiehtovia behind the scenes -videoita. Näytä vaikka miten kuvittajan piirros syntyy, miltä tehtaallanne näyttää, keitä teillä on töissä tai mitä toimistollanne tapahtuu.
4. Kerro tarina
Luo tarina, joka keroo miten tuotteesi helpottaa asiakkaasi elämää, miten tuote syntyi tai miten sitä käytetään. Videon ei tarvitse olla hieno tai monimutkainen, idea on pitää video lyhyenä ja simppelinä.