Brändi
Brändi on yrityksen tärkein pääoma. Se tekee tuotteesta tai palvelusta ainutlaatuisen. Tarvitsetko tv-sarjan tai brändivideon vahvistamaan yrityksesi viestiä? Tarjoamme monipuolisesti erilaisia tuotannon ratkaisuja, joista meillä on yli 35 vuoden kokemus. Pidämme osaamisemme hiottuna ja pystymme vastaamaan ketterästi erilaisiin tarpeisiinne.
Videolla yritysbändin tulisi herättää tunteita ja saada katsoja yllättymään
Markkinointivideosi saattaa olla potentiaalisen asiakkaasi ensimmäinen kontakti yritykseesi. Hyvällä markkinointivideolla erotut kilpailijoistasi. Materiaalia yrityksen tarinalle löytyy lähes loputtomasti. Tarinoita voi syntyä nykyisistä asiakkaista, potentiaalisista asiakkaista, yrityksen historiasta, henkilökunnasta, tuotteista tai palveluista. Video on mahdollisuus astua isosti ulos asiansa kanssa. Videolla yritysbrändin tulisi herättää tunteita ja saada katsoja yllättymään, liikuttumaan, hymyilemään tai kauhistelemaan. Monet brändit ajattelevat tarvitsevansa hauskoja videoita, mutta kaikki brändit eivät ole hauskoja. Siksi ensisijaisesti kannattaa kertoa aitoja tarinoita, jotka tukevat omaa brändiä. Videon tapahtumat voivat linkittyä suurempaan teemaan ja toteuttaa organisaation arvoja omaleimaisilla tavoilla – muillakin kuin hauskoilla. Brändivideon tulisi sisältää myös kiinnostavia yksityiskohtia – joko visuaalisia tai kerronnallisia. Videolla on mahdollista kertoa juuri siitä mitä me olemme, mitä haluamme olla ja mitä me tulemme olemaan.
Aitoja tarinoita
Videolla yritysbändin tulisi herättää tunteita ja saada katsoja yllättymään, hymyilemään tai kauhistelemaan. Huumori tosin on yksi käytetyimmistä tunnetiloista brändien sisällöissä. Monet brändit ajattelevat tarvitsevansa hauskoja videoita, mutta kaikki brändit eivät ole hauskoja. Siksi hauskojen tarinoiden sijaan kannattaa kertoa aitoja tarinoita. Etene esimerkiksi kiinnostavien henkilöhahmojen kautta, joihin on helppo samaistua. Videon tapahtumat voivat linkittyä suurempaan teemaan ja toteuttaa organisaation arvoja omaleimaisilla tavoilla, muillakin kuin hauskoilla. Ja koska piru asuu yksityiskohdissa, tarinallistetun brändivideon tulisi sisältää kiinnostavia yksityiskohtia, joko visuaalisia tai kerronnallisia. Videolla on mahdollista kertoa juuri siitä mitä me olemme, mitä haluamme olla ja mitä me tulemme olemaan. Tarinan tulisi herättää halu kertoa asiasta myös eteenpäin.
Markkinointivideosi saattaa olla potentiaalisen asiakkaasi ensimmäinen kontakti yritykseesi. Hyvällä markkinointivideolla erotut kilpailijoistasi. Materiaalia yrityksen tarinalle löytyy lähes loputtomasti. Tarinoita voi syntyä nykyisistä asiakkaista, potentiaalisista asiakkaista, yrityksen historiasta, henkilökunnasta, tuotteista tai palveluista. Video on mahdollisuus astua isosti ulos asiansa kanssa. Videolla yritysbrändin tulisi herättää tunteita ja saada katsoja yllättymään, liikuttumaan, hymyilemään tai kauhistelemaan. Monet brändit ajattelevat tarvitsevansa hauskoja videoita, mutta kaikki brändit eivät ole hauskoja. Siksi ensisijaisesti kannattaa kertoa aitoja tarinoita, jotka tukevat omaa brändiä. Videon tapahtumat voivat linkittyä suurempaan teemaan ja toteuttaa organisaation arvoja omaleimaisilla tavoilla – muillakin kuin hauskoilla. Brändivideon tulisi sisältää myös kiinnostavia yksityiskohtia – joko visuaalisia tai kerronnallisia. Videolla on mahdollista kertoa juuri siitä mitä me olemme, mitä haluamme olla ja mitä me tulemme olemaan.
Kiinnostuitko?
Suunnitellaan yrityksellesi markkinointivideo, joka vahvistaa brändimielikuvaasi ja tavoittaa uutta yleisöä. Soita numeroon 010 83 83 600 tai täytä alla oleva lomake ja otamme sinuun yhteyttä.