Vantaan kaupunginmuseo – Kaupunki ilman identiteettiä? -näyttely
22.1.2021Vaasan yliopisto – Markkinointivideo
26.2.2021Hedelmän- ja Marjanviljelijäin liitto Kotimaiset marjat
Tv-mainos
Tarve
Hedelmän- ja Marjanviljelijäin liitto toteuttaa valtakunnallisia mainoskampanjoita kotimaisten marjojen tunnettavuuden lisäämiseksi sekä haluaa informoida satokausista kuluttajille. Uuden videomateriaalin luominen oli ajankohtaista. Spottien päätavoite on informoida kohderyhmää satokauden alkamisesta. Kaikki kolme tv-mainosta ovat pyörineet Nelosella kesän satokauden aikana muistuttamassa kuluttajia kotimaisista mansikoista, vadelmista ja herukoista.
Ratkaisu
Tuotimme Hedelmän- ja Marjanviljelijäin liitolle kolme kappaletta tv-mainoksia. Mainokset kuvattiin yhdessä päivässä yhdessä setissä, jolloin saavutettiin myös kustanustehokkuutta. Stailaaamisesta ja ruoka-annoksista vastasi ViestintäValkean Virpi Kulomaa. Spotit kuvattiin kesäisissä maisemissa Herttoniemen Kartanon piha-alueella. Kaikki kolme tv-mainosta ovat pyörineet Nelosella kesän satokauden aikana muistuttamassa kuluttajia kotimaisista mansikoista, vadelmista ja herukoista. Mainoksen avulla on myös saatu hyvin liikennettä marjat.fi -sivustolle.
Vadelmat tv-mainos
Mansikat tv-mainos
Herukat tv-mainos
"Päädyimme Smileen vakuuttavien referenssien ansiosta. Projekti eteni Smilen kanssa äärimmäisen hyvin. Sasu veti projektin läpi ammattitaidolla ja meidät pidettiin koko prosessin ajan hyvin mukana suunnittelussa ja toteutuksessa. Lopputuloksena saimme kolme erittäin laadukasta ja ajanhermoilla olevaa tv-mainosta, jonka varaan voimme tehdä vielä tulevina vuosina erilaisia kampanjoita."
- Hedelmän- ja Marjanviljelijäin liiton toiminnanjohtaja Miika Ilomäki
- Hedelmän- ja Marjanviljelijäin liiton toiminnanjohtaja Miika Ilomäki