5 syytä kertoa yritystarina videolla – Osa 5/5
13.11.20145 syytä kertoa yritystarina videolla – Osa 3/5
13.11.20144. Videolla tavoivat kaikki
Kiitos tietokoneiden, älypuhelimien, Googlen ja YouTuben, ihmiset pääsevät käsiksi kaikkeen tietoon kaikkialla ja millä laitteella tahansa. Varmista siis, että videosi on saatavilla riippumatta siitä missä yleisösi on. Perusta yrityksellesi YouTube-kanava jolla kerrot yrityksesi tarinaa. Lisää videoita verkkosivuillesi. Tee videomainoksia. Google arvostaa videoita hakutuloksissa korkeimmalle. BusinessWeek-lehden mukaan videosisältö ilmestyy Googlen ykkössivulle 53 kertaa todennäköisemmin kuin muun muotoinen sisältä. Hyödyntämällä monipuolisesti eri alustoja, varmistat, että ihmiset löytävät videosi missä tahansa ja koska tahansa.