Tähtisumua-bonus: Keittiö (1987)
8.5.2014Tehtaan laulu (1988)
21.5.2014Multivisio Pariisissa 1891, Toulouse-Lautrec (1986)
Tämä multivisio-ohjelma on tehty silloin aikoinaan Ulkomainos-nimiselle yritykselle. Kyseinen yritys oli siihen aikaan vaihtamassa nimeään Maksimediaksi, sitten kun samainen firma myytiin ranskalaisomistukseen nimeksi vakiintui JCDecaux. Silloisen yrityksen toimitusjohtaja Hannu Sinnerma halusi että yritys hankkisi Toulouse-Lautrecin taulun seinälleen. Sitä ennen piti kuitenkin kertoa taiteilijan tarina.
Tämä multivisio on hyvä esimerkki siitä, miten tälläinen tarina toimii yrityskuva-ohjelmana, kun tarina vain kantaa. Smile Audiovisualin luova johtaja Seppo Palminen luonnehtii projektin olleen kaiken kaikkiaan hieno, ja koko tuotantotiimin antaneen parastaan.
Ohjelmasta oli monta osaa, joista nähdään nyt muutama. Mutta jo niistä näkyy yksinkertaisen tarinan toimivuus multivisiossa. Projekti on toteutettu ammattitaidolla ja suurella sydämellä.
Pariisi 1891 ja Toulouse-Lautrec. Olkaa hyvä.