Oikeusministeriö: Skype for Business
12.4.2017Kasvisruokaa keittiöihin – Valistusvideo
18.9.2017Nostetta sisältömarkkinointiin videon avulla!
Videon rooli on organisaation viestinnän ja markkinoinnin ytimessä. Se ei ole enää nice-to-have-tyyppinen sisältö, vaan olennainen keino organisaatiolle pyrkiä strategian viitoittamaan suuntaan – rakentaa brändiä, myydä, kouluttaa, innostaa ja motivoida. Hyödynnetäänkö videota organisaatiossanne? Kaipaatko vinkkejä kokonaisuuksien suunnitteluun, strategiseen ajatteluun ja käytännöntekemiseen?
Koulutuksen aikana käydään läpi videosisältöjen kanssa työskentelyä monesta kulmasta. Tavoitteena on antaa osallistujalle hyvä ymmärrys toimia videoiden konseptoijana ja tilaajana, sekä vetää suuntaviivoja organisaation viestintästrategiaan. Koulutuspäivän lomaan on sijoitettu ryhmätyötehtäviä, jotka auttavat avaamaan omaa ajattelua ja verkostoitumaan muiden samojen asioiden parissa työskentelevien kanssa. Koulutuksen päätteeksi osaat suunnitella organisaatiollesi videosisältöjä kokonaisvaltaiseksi osaksi viestintää ja markkinointia, sekä toimia videoiden tilaajana ja videoasiantuntijana.
Koulutuspaikka: Tapahtumatalo Bank, Helsinki
Koulutuksen järjestäjä: Alma Talent
Koulutuksen jälkeen osallistuja:
1. pystyy hyödyntämään tehokkaasti videota organisaation viestinnässä ja markkinoinnissa.
2. osaa toimia videoiden tilaajana ja tuntee parhaat käytännöt.
3. saa hyviä ideoita uusia, kevyitä in-house tuotettuja videoita varten.
4. osaa laatia organisaatiolle erillisen strategian videosisältöjä varten.
5. saa hyvän katsauksen tämän päivän videosisältöjen mahdollisuuksiin.
Lisätietoja ja ilmoittautumiset oheisesta linkistä:
http://events.almatalent.fi/video-sisaltomarkkinoinnin-tehostajana/
Koulutuksen päiväohjelma:
1. päivä
8:30 – 9:00 Ilmoittautuminen ja aamukahvi
9:00 – 10:15 Koulutuspäivä alkaa
-
– Esittäytyminen
– Odotukset koulutukselle
– Mitä on video
– Videon mahdollisuudet
– Tehtävä: kartoita nykyisest sisällöt
10.15 – 10.30 Kahvi
10:30 – 12:00 Videostrategiat
– Strateginen lähestyminen videoon
– Video käyttö myynnissä
– Videostrategia
– Tehtävä: ryhmittele nykyiset sisällöt
12.00-13:00 Lounas
13:00-14:15 Videotuotanto
– Videotuotannon vaiheet
– Omat konseptit
– Harjoitus: väitekortit
14.15 – 14.30 Kahvi
14:30-16:00 Käsikirjoittaminen
– Käsikirjoitus
– Kuvakäsikirjoitus
– Harjoitus: kehitä tarina organisaatiosi videoon
16.00 Koulutuspäivä päättyy
2. päivä
8:30 – 9:00 Aamukahvi
9:00 – 10:15 Videotuotanto mobiilissa
– Kuinka tehdään mobiilivideoita
– Kalusto
– Mitä on video
– Videon mahdollisuudet
– Harjoitus: oman vlogivideon kuvaaminen
10.15 – 10.30 Kahvi
10:30 – 12:00 Talenttia videoihin
– Vlogaajat
– Videoverkostot
– Snapchat ja Instagram
– Harjoitus: oman vlogikanavan konseptointi
12.00-13:00 Lounas
13:00-14:15 Millaisia sisältöjä voi ja kannattaa tehdä
– Hyvä rakenne videolle
– Videon pituus
– Leikkaminen
– Ohjelmisto
– Harjoitus: editoi aiemmin kuvattu materiaali videoksi
14.15 – 14.30 Kahvi
14:30-16:00 Nopea sisällöntuotanto
– Hyvä budjetti videolle
– Kenestä, missä, mitä
– Videoille katsojia
– Analytiikka
– Youtube-mainonta
– Yhteenveto: kysymykset, kommentit, ideat, parannusehdotukset
16.00 Koulutuspäivä päättyy
Lisätietoja ja ilmoittautumiset klikkaamalla tästä:
http://events.almatalent.fi/video-sisaltomarkkinoinnin-tehostajana/