Verkkosivut

Yrityksen verkkosivut toimivat yrityksen käyntikorttina asiakkaille. Ne ovat digitaalisen markkinoinnin perusta, jonka tehokkuuteen vaikuttaa visuaalisuus, laadukas sisältö, sujuva käyttökokemus ja looginen rakenne. Verkkosivujen tulisi olla houkuttelevat ja selkeät, josta asiakas löytää etsimänsä ja samalla ne tuottavat yritykselle kauppaa sekä uusia liidejä. Autamme mielellämme toimivien verkkosivujen suunnittelussa ja toteutuksessa alusta asti.

Laadukkaat verkkosivut yrityksen tarpeisiin

Laadukkaissa ja toimivissa verkkosivuissa ratkaisee kokonaisuus. Verkkosivut ovat yrityksen käyntikortti asiakkaille ja sivuilta tulisi löytyä kaikki tieto helposti ja nopeasti asiakkaan käden ulottuville. Autamme mielellämme toimivien verkkosivujen suunnittelussa ja toteutuksessa alusta asti.

Sisällöt verkkosivulla

Hyväksyipä sen tai ei, sisältömarkkinointi on lähes synonyymi hakukoneoptimoinnille! Tavoitteena on olla hakukoneiden avulla helposti löydettävissä. Jotta ihmiset löytyvät hakutuloksistaan tuotteitanne tai palveluitanne, pitää sisältöjen ja hakusanojen löytyä verkkosivuiltanne. Pidä siis bloginne aktiivisena ja tuota hyödyllistä sisältöä. Hakukoneoptimointi ja avainsanat ovat tänäpäivänä tärkeämpiä kuin koskaan aikaisemmin. Optimointi on myös päivä päivältä haastavampaa, sillä uutta sisältöä syntyy valtavalla syötöllä – usein myös kilpailijoidenne toimesta. Älä siis luovu leikistä, vaan lähde mukaan!

Sisällöntuotannon tulee olla säännöllistä

Autamme kehittämään sisältömarkkinointiprosessianne tuotannosta julkaisuun. Matkaan sisältyy useita välivaiheita ja oikean informaatioarkkitehtuurin omaksuminen on olennaista. Tavoitteemme on pitää sisällön matka mahdollisimman sulavana alusta loppuun saakka. Sisältömarkkinointi on enemmänkin lähestymistapa, kuin pitkä lista toimenpiteitä. Ajatuksena on houkutella potentiaalisia asiakkaita kanaviinne. Jokaisen yrityksenhän pitää markkinoida. Millainen markkinointi sitten on kaikkein tehokkainta suhteessa kustannuksiin? Perinteinen markkinointi on tukeutunut mm. sähköpostilistoihin, kylmäsoittoihin, lehtimainoksiin, tv-mainoksiin ja suorakirjeisiin. Inbound-ajattelussa hyödynnetään orgaanisia hakutuloksia asiakkaiden houkuttelemiseksi sisältöjen pariin ja tulokset puhuvat puolestaan. Olipa toimintanne b2b, b2c, yhdistystoimintaa, valtionhallintoa, hyväntekeväisyyttä tai jotain niiden välimaastosta, meillä on siitä kokemusta ja pystymme tarttumaan toimeen.

Kiinnostuitko?

Kaipaatko apua verkkosivujen suunnitteluun ja toteutukseen? Autamme mielellämme. Soita numeroon 010 83 83 600 tai täytä alla oleva lomake ja otamme sinuun yhteyttä.